Trucuri pentru a nu mai fuma pe care nu ți le-ai fi imaginat

Trucuri pentru a renunța la fumat? Ei bine, da. Am selectat 12 dintre ele. Unele dintre ele pot părea extravagante, altele merg în direcția unei vieți mai sănătoase, mai zdravene, mai normale. Fără dependențe.
Luați exemplu și spuneți-ne dacă au funcționat pentru voi.

Este clar că renunțarea la fumat pare o sarcină titanică pentru mulți. Trebuie estimată o perioadă de cel puțin 15 zile în care organismul trebuie să se obișnuiască să trăiască fără nicotină.

Respirațiile lungi ajută la renunțarea la fumat

Printre primele trucuri pentru a te lăsa de fumat: să înveți să respiri. Ori de câte ori simțiți o dorință puternică de a fuma, respirați adânc și lăsați aerul să iasă încet.

Stresul este unul dintre cei mai puternici stimuli pentru pofta de nicotină, iar acest exercițiu simplu vă va ajuta să vă relaxați și să vă calmați. Oxigenul vă poate ajuta cu durerile de cap și cu senzațiile de amețeală și de vertij.

Beți multă apă pentru a vă detoxifia de nicotină

Printre tacticile de renunțare la fumat se numără una care este utilă cam la toate (chiar și la slăbit): bea multă apă.
Apa accelerează detoxifierea de nicotină. De asemenea, apa poate ajuta la ameliorarea tusei, facilitând eliminarea mucusului de către plămâni, și este o modalitate bună de a combate creșterea poftei de mâncare fără a schimba prea mult obiceiurile alimentare.

Meditați pentru a gestiona deficitul de nicotină

Meditația ar putea părea un remediu exotic pentru a renunța la fumat, dar este o modalitate excelentă de a gestiona unele dintre aspectele psihologice ale deficitului de nicotină.

Meditația este o formă de respirație profundă și de relaxare. Unele tehnici simple de meditație vă pot ajuta să deveniți mai conștient de gândurile, acțiunile și sentimentele dumneavoastră, ajutându-vă astfel să înțelegeți mai bine ce vă împinge spre un obicei care vă face rău.

Reduceți cofeina

De ce este important să reduceți cofeina atunci când renunțați la fumat? Nicotina reduce efectele cofeinei. După ce ați renunțat la fumat, cafeaua va avea un efect mai mare asupra dumneavoastră. Încercați să reduceți consumul de cofeină. Cafeaua este un stimulent; crește ritmul cardiac și face mai greu să faceți față stresului. Veți avea mai multă energie pe termen lung.

Cumpărați un joc anti-stres

Atunci când încercați să vă lăsați de fumat, este important să găsiți noi modalități de a vă relaxa și de a vă calma fără nicotină, precum și de a vă ține mâinile ocupate.

Cumpărarea unui joc anti-stres (cum ar fi bilele chinezești) vă poate ajuta să vă dezvoltați noi obiceiuri sănătoase.

O gustare sănătoasă în locul unei țigări

Atunci când renunți la fumat, îți crește pofta de mâncare.
Găsiți o gustare sănătoasă care vă place (cum ar fi morcovii sau bețișoarele de țelină) și purtați-o cu dumneavoastră tot timpul.

Printre trucurile pentru a renunța la fumat se numără cultivarea unui nou hobby

Găsiți un nou hobby, cum ar fi pictura, ceramica sau scrierea creativă, pentru a vă distrage atenția de la fumat. Folosiți-vă noul interes pentru a vă ocupa mintea.

Exercițiile fizice zilnice ajută la renunțarea la fumat

Încercați să faceți exerciții fizice în mod regulat: mergeți cu bicicleta sau alergați.
Efortul fizic permite eliberarea de dopamină, la fel ca și nicotina. În acest fel, veți înlocui un obicei prost cu unul bun.
De asemenea, faptul de a fi activ accelerează procesul de autoreparare a organismului dumneavoastră. Sănătatea dvs. se va îmbunătăți mai repede și veți putea să vă vedeți progresul în timp. Concentrându-vă pe un program intensiv de antrenament vă va lăsa mai puțin timp să vă gândiți la țigări.

Aruncați tot ceea ce vă amintește de țigări

Aruncați brichetele și scrumierele la coșul de gunoi (poate că prietenii dvs. fumători vor avea nevoie de ele… dar nu ar trebui să se lase și ei de fumat?).

Faceți curățenie în casă

S-ar putea să vă sune ciudat, dar curățenia în casă este o modalitate de a scăpa de mentalitatea de fumător. Totul, de la mobilă până la haine, miroase a fum și îți amintește de fumat.
Spălați-vă bine hainele și curățați în special covoarele.

Lasă un comentariu